x

Вход

Регистрация на нов потребител

Забравена парола

x

Изберете език



Често задавани въпроси


Тук ще намерите най-често задаваните въпроси и техните отговори.
Ако имате въпрос, чийто отговор не е тук, моля задайте го чрез формата за контакти ще получите персонален отговор на запитването сив срок до два работни дни.


Продукти /Products


Оригинални ли са стоките, които предлагате?

Да, ние гарантираме, че преобладаващата част от стоките, които предлагаме са закупени директно от производителите и доставени от склада ни в Германия, а локалното ни портфолио е снабдено от официалните дистрибутори и оторизирани търговци в страната.

Трябва ли да плащам допълнително мито/акциз на стоките от Travel FREE?

Магазини Travel Free не са безмитни и всички стоки, които предлагаме са с платени мита, такси и акцизи.

Еднакъв ли и асортиментът от стоки в различните магазините Travel FREE?

Асортиментите в магазинитеимат много малки разлики, в зависимост от локацията и големината на обекта. При избиране на магазина Travel FREE, който ще посетите при пътуването си, в портала ще се визуализира само асортимента на съответния магазин. Възможна е актуализация, поради изтичане на срок на годност на даден продукт и/или липса на наличност, като при подаване на поръчка за обработка ще бъдете своевременно информирани за наличието на продукта.

Имам въпрос, който се отнася за конкретен продукт.

Може да ни изпратите запитването си от тук , като приложите снимка на продукта/баркод и пълно наименование. При първа възможност ще осигурим отговор и необходимото съдействие за получаване на информацията.

Предварителна поръчка/Pre - order


Необходимо ли е да се регистрирам в портала, за да направя поръчка?

Да. За да разгледате стоките в портала и за да направите предварителна поръчка е необходимо да направите регистрация, да се запознаете и приемете Общите условия. Създадения при регистрацията профил можете да използвате в бъдеще, за да правите предварителни поръчки отново и да получавате различни отстъпки при покупките ви в съответствие с търговската политика на сайта, затова запазете информацията относно своето потребителско име и парола за достъп до услугите на сайта.

От кои магазини мога да направя предварителна поръчка?

Бихте могли да направите предварителна поръчка от най-удобния при пътуването Ви магазин Travel FREE. Вижте локациите на картата тук .

Колко време преди пристигането ми в магазин Travel FREE следва да направя предварителната поръчка?

Необходимо е да направите предварителната поръчка най-малко1 час преди посочената от Вас дата и час на посещението Ви в избрания магазин Travel FREE, като можете да закупите на мястов магазина поръчаните стоки при условията на потвърдена поръчка. Моля, имайте предвид, че поръчките се обработват в рамките на работното време на избрания магазин Travel FREE

В какъв период ще мога да взема направената от мен поръчка от магазина?

Направената от Вас поръчка можете да получите до 3 (три) работни дни след полученото потвърждение на поръчката Ви. Ако сте заплатили поръчката си, но до три дни не яприемете, то заплатената от Вас сума ще бъде върната обратно по сметката Ви и поръчката ще бъде анулирана.

Мога ли да направя предварителна поръчка от един Travel FREE магазин, а да я взема от друг?

Не, това не е възможно. Поръчката се приема и се подготвя за получаване само от магазина, който сте избрали при стартиране на избора на стоки и поръчката им от портала.

Как ще разбера дали поръчката ми е приета?

Когато финализирате поръчката си ще получите имейл с потвърждение, че поръчката Ви е успешно генерирана и приета за обработка. В случай, че не откривате такова съобщение в е-пощата си, моля проверете своята "СПАМ" папка, тъй като има възможност да е попаднало там. Ако в „СПАМ“ папката липсва съобщение, вероятно поръчката Ви не е завършена докрай. В този случай следва да се върнете към поръчката и да проверите дали сте завършили всички стъпки. При необходимост се свържете с нас, за да осигурим необходимото съдействие.

Не успявам да завърша поръчката си! Какво да правя?

Ако имате съмнение, че поради техническа или някаква друга причина не сте успели да подадете успешно поръчката си, най-добре е да се свържете с нас за съдействие.

Мога ли да допълня поръчката си?

Поръчките се обработват в рамките на няколко часа и след като веднъж са генерирани, не могат да бъдат коригирани. Допълване на поръчката с още стоки е възможно само като подадете нова поръчка чрез формата на нова поръчка.

Мога ли да отменя поръчката си?

Да, става с натискане на бутон „Отмяна“ в меню „Моите поръчки“ до датата на получаване на поръчката. В случай, че вече сте платили е задължително да посочите и банкова сметка, по която да Ви преведем обратно платената от Вас сума.

Какво да предприема, в случай че не мога да осъществя пътуването си, а вече съм заплатил поръчката?

При потвърждаване на поръчката от наша страна ще получите линк с указания, който да ползвате, в случай че няма да имате възможност да вземете поръчката си от посочения магазин Travel FREE.

Взимане на поръчка / Pickup


Откъде да взема направената от мен предварителна поръчка?

Поръчаните стоки се взимат от обозначено мястов магазина Travel FREE, който сте посочили във формата за поръчка. Можете да се обърнете към всеки консултант-продавач в магазина за съдействие.

Какво ще стане ако не успея да вземапоръчката си от магазина в срок от три работни дни?

В случай че нямате възможност да вземете поръчката си в срок от 3 (три) дни от посочения от Вас магазин на Travel FREE, моля използвайте линка с указания от получения имейл за потвърждение на поръчката.

Мога ли да получа стоката при невъзможност за осъществяване на пътуването?

За да доставим Вашата поръчка е необходимо тя да бъде предварително заплатена чрез виртуалния ПОС терминал в портала. Доставката се заплаща допълнително от клиента и не е включена в цената на продуктите.Такса “доставка” е 8.00лв, независимо от сумата на поръчката.

Връщане на закупена стока /Returns


Какво да правя ако с поръчката ми има проблем?

Случва се, макар и рядко. Ако сте закупили грешен или дефектен артикул свържете се с нас, за да проверим случая и да предложим своевременно решение. Препоръчително е да ни изпратите снимки, на които да се виждат ясно баркода, етикетите и дефекта на проблемния артикул. В допълнение, моля да се запознаете предварително с текста на Общите условия, публикувани на сайта, където също има предвидени указания за несъответстващи артикули.

Мога ли да върна закупени от вас продукти?

Да, до 14 дни от датата на покупката в магазина при ограниченията, посочени в приложимите Общи условия на портала.
При връщането стоката е необходимо да бъде с оригинален етикет и опаковка. Задължително трябва да представите и оригиналния касов бон за покупката.
Според Закона за Защита на Потребителите (ЗЗП) е право на всеки клиент-физическо лице, който има качество на Потребител по смисъла на допълнителните разпоредби на ЗЗП, да върне стоки закупени онлайн, ако тези стоки не го удовлетворяват по една или друга причина. Вие имате право да се откажете от договора извън търговския обект само и единствено по отношение на стоки, които не са потребими и попадат в приложното поле на ЗЗП в частта договори от разстояние.Правото на отказ от договора извън търговския обект не се прилага в следните случаи: за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания; за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност; за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето; за доставка на стоки, които, след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени; за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката и за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания. За подобни случаи ЗЗП уточнява, че транспортните разходи по връщането, са за сметка на клиента.
С всяка Ваша покупка ще получите касова бележка, която Ви съветваме да запазите.
За възстановяване на сумата ЗЗП предвижда 14-дневен срок от датата на която Вие сте ни информирали за Вашето решение за отказ от договора и при условие, че в този срок сте върнали поръчаните артикули, ние се стараем да правим това по-рано. Подробна информация относно процедурата и сроковете при отказ от закупена стока можете да откриете в Общите условия, публикувани на сайта.

Заплащане / Payment


Как става заплащането на поръчката?

Има два начина да заплатите предварителната поръчка:
  1. Заплащане на каса, при взимане на поръчката от магазина Travel FREE, който сте посочили при поръчване от портала.
  2. Заплащане чрез виртуалния ПОС терминал в портала за предварителни поръчки.

Имам проблем със заплащането с кредитна/дебитна карта.

Проблемите при заплащането с кредитна/дебитна карта най-често се дължат на няколко причини.
  1. Уверете се, че потвърждавате плащането, натискайки правилния бутон. Най-често срещаната грешка е, че вместо да се натисне бутона за потвърждение, клиентът погрешка натиска бутон, с който отменя плащането.
  2. Проверете дали в картата, с която се опитвате да заплатите поръчката си, има необходимата наличност за извършване на транзакцията. Ако е необходимо, заредете сметката си с допълнителни средства, за да имате възможност да извършите плащането.
  3. Не затваряйте прозореца преди да е приключило плащането и да се появи съобщение, че плащането е извършено. Така ще прекъснете транзакцията и тя няма да бъде извършена.

Общи въпроси /General


Какво представлява концепцията Travel FREE?

Страстта ни за шопинг на границата води началото си от далечната 1991, а концепцията Travel FREE се ражда през 2004г., вследствие на стремителното разширяване на Европейския Съюз и спирането на безмитната търговия на територията му. Ако и вие, както повечето хора, не сте забелязали този факт, най-вероятно причината е TravelFREE. Това е защото сега оперираме на локациите на много от бившите DutyFree (безмитни) магазини, като приоритетът ни е да продължаваме да предлагаме световни марки на възможно най-ниски цени.
Травъл Фри (Travel Free) е запазена марка на немската компания Гебр.Хайнеман за магазини, локализирани в граничните зони.
Днес Travel Free магазините са 64 в седем европейски страни – Чехия, Словения, Полша , Румъния, Хърватия, България, Италия и Северна Македония.

В кои магазини мога да направя предварителна поръчка?

Към момента, магазините Travel Free, които обслужва този портал са четири и са разположени в гранични зони в България и Северна Македония.

Travel FREE Kulata – ГКПП Кулата, българо-гръцка граница

Travel FREE Kalotina– ГКПП Калотина, българо-сръбска граница

Travel FREE KapitanPetkoVoyvoda/Svilengrad/ – ГКПП Капитан Петко Войвода, българо-гръцка граница

Travel FREE Gevgelia – ГКПП Богородица, северномакедонско-гръцка граница